Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Admini jsou obecně mnohem tolerantnější k vulgaritám v článcích, než v diskusních příspěvcích. Já ten jejich přístup chápu tak, že vulgarita, použitá v článku, už se nemůže v nic dalšího zvrhnout, na rozdíl od diskuse, která by mohla při větší toleranci vulgarit vygradovat ve snůšku nadávek.:-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Sice ty bany také moc nechápu, ale neřeším je. Vy už jste také s tímto vyškrtnut z hlavní strany, ale i tak jsem rád, že jste napsal co jste napsal.

0 0
možnosti

Nad tím, co se zde maze a co je povoleno a komu jsem se přestal rozcilovat. Nemá to totiž logiku a tak si sám sobě nalhávat, že to není záměr, ale automat na klíčová slova, který nechápe kontext prispevku. Já vím, jsem idealista

0 0
možnosti

Ale v diskuzi to je automat na klicova slova. Zadny zamer v tom nehledejte. Vulgaritu smite pouzit jen v blogu, nebo v diskuzi ke clanku o russackych muzicich, kteri kradou zachodove misy. Jinde vulgaritu pouzit nemuzete. Jina kategorie pak je tzv trolling...

0 0
možnosti

Chlape, nevidite rozdil mezi fakofneco a nazyvanim diskutujiciho oponenta kasparem ? To je pak tezky...

1 0
možnosti

Přeložte si ten výraz v kontextu bloku paní Krištofíkové a pak si to porovnejte s výrazem kašpar. Mám v tom zcela jasno.

0 0
možnosti
Foto

Mám kamaráda. Kašpara. A když mu tak někdo řekne, neurazí se a ani nikomu nedá ban (čenichovku), protože se tak jmenuje;-D

Za článek R^ a pokud jde o ty bany, hodně záleží na tom, jestli Váš diskusní příspěvek někdo práskne, neboli udá, neb jinak sdmini nestíhají všechny číst.

1 0
možnosti

Také znám jistého Kašpara. Je to bývalí boxer. Tam je tedy situace jiná. :-)

A s těmi bany. No, je to takové zvláštní. Jsem nakonec zvědavý, zda sám dostanu za tento příspěvek Ban a pokud ano, zda ho bude mít i Krištofíková. Když už tedy.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za článek, pane Kleinwächtere. Také jsem se porozhlédl. Mimo jiné byla ta věc sdílena třeba Fb skupinou Přátelé Ruska. Zvažuji nějakou racionální odpověď na ten pamflet, ale si to nemá cenu, na tu osobu prostě reagovat smysl nemá. Pokud je to vůbec osoba. A to netřeba komentovat, že zapleveluje diskuze všude, kde může, ale sama jí nepovolí.

3 0
možnosti

Nemá smysl. Tito lidé mají naprosto fanatickou mysl, kdy absolutně nejsou schopni přijmout jakýkoli smysluplný argument. Jejich mantrou jsou ti, které jsem zmínil v článku.

Mimochodem, velmi zajímavá byla diskuze na stránkách pana Rajchla ohledně jaderné energie. Tam reagovala paní Drábová. Kdo také na toto téma by v ČR měl být větší odborník, že? No Rajchl a jeho fanatici prostě ani argumenty teto odbornice nejsou schopni přijmout.

1 0
možnosti
Foto

Krištofíková ví moc dobře proč radši nepovolila diskusi. A za Blog karma R^.

5 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik