Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Poslední dobou se mi zdá, že chceme nemožné. Asi všichni bychom chtěli demokracii, ale voláme po charismatických vůdcích. Podle mne se to vylučuje. Protože charismatický vůdce je podle mne diktátor. :-(

0 0
možnosti
PK

Je vždy dobré přečíst si cosi a zjistit jak moc mé vlastní myšlenky s tím koreluji.

Mám jen pár poznámek...ODS mohla dosáhnout na daleko lepší výsledek,charakteristika Fialy se Vám povedla, Benda je člověk mimo realitu, bez zkušeností jen slova a slova. Piráti jsou levicově říznutí a řízení ze svého centra, je to módní vlnka, která utichne. KDU má v čele slušnýho člověka,jen by neměl nechat pejsky chcípat. S popisem KSCM souhlasím. TOPka je v záhrobí.Největší zklamání je CSSD, naprostý nedostatek sebereflexe, mít jediné téma a to vytvoření Antibabišfronty je selhání non plus ultra. Volební lídr Zaorálek byl neskutečně slabý a stranu připohřbil ještě více. No a další strany,,to je ztráta času.ctakže do budoucna to nevidím růžově a navíc nikdo nechce pracovat,,,asi nás čekají předčasné volby.

1 0
možnosti
PK

Děkuji za Vaše postřehy. Nemyslím si ale, že by nás čekali předčasné volby. Jsem si jist, že se dámy a pánové "nějak dohodnou". Nikomu z nově zvolených poslanců se nebude chtít přijít o jistý mandát. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik