Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FC

U právních norem je třeba rozlišovat okamžik (den): schválení (platnosti) a den účinnosti. Zde, vzhledem k nouzovému stavu mělo usnesení vlády odloženu účinnost jen o 3 dny. Mnohdy to bývá několik týdnů i měsíců ... Mmch, když se mně kdysi stalo něco podobného, sama pracovnice MěÚ mi nabídla vystavení "papírového" prozatímního ŘP. Platí snad do 30 dní, nesmí se s ním do ciziny, je bez fotky ...

0 0
možnosti
PK

Asi jsem měl smůlu na úřednici. Hezká holčina to byla. To jako jo. Ale zřejmě jsem jí nebyl sympatický natolik, aby byla ochotna udělat něco navíc. Což se jí teda nedivím. :-)

0 0
možnosti
Foto

I34v55a46n 29M96a51r48e83k

21. 12. 2020 13:32

No neví pane Kleinwachtře. Řidičák mi končil 30 listopadu. Počátkem září jsem si zažádal o nový, pro který jsem si měl přijít za 14 dní. Do té doby mi ponechali starý, který jsem při výměně za nový odezdal úřednici. Chybu spíš vidím ve vaší liknavosti.;-(

5 0
možnosti
PK

Nikde jsem nenapsal, že svou chybu neuznávám. Ba právě naopak.

0 0
možnosti
PP

P20a10v69e53l 17P82o10n51e67c

21. 12. 2020 13:31

Řekl bych, že nouzový stav vyhlašuje vláda, nikoli ministerstvo dopravy a pokud vám ten původní ŘP byl ponechán tak tipuji, že je ještě platný.

1 0
možnosti
PK

Samozřejmě si ho tam nechali a argumentace zněla přesně tak, jak píši.

Oni mají Nouzový stav až od 8.10.

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik