Když někoho nazveš kašparem, máš ban

když ve svém příspěvku napíšeš fuck of cosi, je vše v pořádku. Nějak mi ten nepoměr ve výrazivu nesedí.

Dnes jsem si v klidu udělal ranní kávu a jal se podívat, co nového je na blogu. Potěšilo mě, když jsem po delší době uviděl článek, od jisté Krištofíkové. Tahle blogerka vždy dokáže pobavit zcestnými a překroucenými informacemi. 
No, dnes se jala kopírovat článek, který jí odněkud za Austrálie poslal kamarád kamaráda, který napsal další kamarád kamaráda a který je shodou okolností, nejchytřejší Australský Čech a jako jediný má klíče od celého světa. Některé dokonce zdvojeně, kdyby náhodou jedny ztratil. 
Nesnáším, pokud se někdo trapně schovává za druhé a pokud někdo bez jakéhokoli odkazu, cituje druhé. 
Nicméně u Krištofíkové mě to zase tolik nepřekvapuje. Už v dobách Covidové pandemie ráda předávala zcestné názory týpků, jako je flákanec Volný, Zwyrtek Hamplová či hrdina Rajchl. Velmi často jsme se názorově střetávali u blogů "celebrit" které zde již nejsou, neboť publikují raději na různých, proruských stránkách. 
Jsou to ti samí, kteří všude vidí mezinárodní spiknutí, jezdce apokalypsy, ilumináty, Svobodné zednáře či přímo mimozemšťany. 
Prostě taková zvláštní partička která nyní nechápavě kroutí hlavou, že očkovaní lidé nejen že nejsou neplodní, ale dokonce ani nejsou zmagnetizováni. Tudíž nakonec snad mají někde v těle alespoň nějaký ten Sörösův či Gatesův čip. 
Nic proti. Na mé argumenty se také vždy najde dost odpůrců. Nemám s tím problém a rád ponechávám otevřené diskuze neb myslím, že každý má na reakci právo. Lhostejno na tom, zda je reakce stupidnější, než samotný příspěvek. 
Vlastně bych ani nechtěl řešit kdo tady má pravdu. Já mám svojí a odpůrci bohužel nemají žádnou další informaci, kterou by mě dokázali přesvědčit o opaku. A to i přesto, že jsem poměrně otevřený člověk a dokáži změnit názor, pokud jsou data, která mě o omylu dokáží přesvědčit. Tady však žádná nejsou. 
Horší však je (a o tom je můj příspěvek) jak redakce iDnes funguje. Zatímco já v několika příspěvcích za nazvání politika, či autora kašparem dostal ban, tak Krištofíková klidně napíše v blogu Fuck of a i přesto nemá blokaci. Znamená to snad, že pokud vyjádříme sprosté slovo v jiném jazyce než našem rodném, je vše v pořádku?
Dobře tedy. Pak mi nezbývá napsat nic jiného, než Fuck of Krištofíková, Fuck of Rajchl, Fuck of Zwyrtek a vlastně FUCK OF všichni, který zcela nepokrytě, obdivují ruského válečného zločince Putina a ruskou agresi na Ukrajinu.

Autor: Petr Kleinwächter | středa 9.11.2022 9:29 | karma článku: 11,17 | přečteno: 208x
  • Další články autora

Petr Kleinwächter

Těžký život voliče SPD

Fanoušci Tomia spílají svému idolu, že řádně nepodpořil jediného možného kandidáta, Andreje Babiše. Co mají dělat?

30.1.2023 v 10:35 | Karma: 23,98 | Přečteno: 575x | Diskuse| Osobní

Petr Kleinwächter

Demokracie SPD mě baví

Nijak bych nikomu nevyčítal jeho osobní volební preference. Je mi nakonec i jedno, zda někdo zvolí toho či onoho s tím, že mám důvěru v inteligenci voliče, který nakonec většinově nedá hlas lháři, či populistům.

17.9.2022 v 10:56 | Karma: 21,07 | Přečteno: 535x | Diskuse| Politika

Petr Kleinwächter

Všeho moc škodí

Když jsem zhruba před rokem kritizoval demonstrace Milionu chvilek pro demokracii tak mě nenapadlo, že se může sejít něco horšího. Hesla jako "Babiše do koše" vystřídala nenávist.

3.9.2022 v 19:53 | Karma: 23,34 | Přečteno: 903x | Diskuse| Ostatní

Petr Kleinwächter

Kyjev povolává Hellboye

Západ už neví jak by hrdinnou ruSSkou mírovou operaci zastavil a tím znemožnil oslavy "dne vítězství" na Rudém náměstí. Ocelový Z muž je však hrdina.

5.5.2022 v 9:53 | Karma: 15,80 | Přečteno: 490x | Diskuse| Společnost

Petr Kleinwächter

Diktátor a jeho pohůnci

„Největší chyba, kterou v životě můžete udělat, je mít pořád strach, že nějakou uděláte.“ A tak nějak na mě působí sankce našich spojenců.

23.2.2022 v 7:54 | Karma: 15,31 | Přečteno: 353x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik