Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Všeho moc škodí

Když jsem zhruba před rokem kritizoval demonstrace Milionu chvilek pro demokracii tak mě nenapadlo, že se může sejít něco horšího. Hesla jako "Babiše do koše" vystřídala nenávist.

Je pravdou, že jsem neměl chuť ani náladu, sledovat celou demonstraci a vlastně jsem slyšel jen část projevu někoho, o kom ani nevím že existuje. Nemám tušení o koho šlo a nakonec to ani raději vědět nechci. 
Bohatě stačilo, když jsem si přečetl seznam řečníků a už to mi připadlo, jako podivné panoptikum, které zdánlivě nemá nic společného. Netušil jsem, že nakonec opravdu ani nepůjde o ceny energií a demonstraci proti vládě, u jejíchž kroků mám sám mnohé výhrady. 
Snad mě mělo předem varovat, že jedním z řečníků byl, z blogu iDnes nám dobře známý, předlistopadový komunista Kobza, sedící ve sněmovně jako člen strany SPD. Už to je sám o sobě paradox, ale víme, že jsou lidé, kteří kvůli korytu převléknou kabát hned několikrát za život a nemají s tím nejmenší problém. 
Očekával jsem opravdu velikou kritiku vlády. Nespokojenost cítím ve svém okolí ze všech stran a pravdou je, že se nedá ignorovat. Sám mám k Fialově vládě veliké výhrady a vadí mi především, její naprostá neschopnost, vysvětlit své kroky občanům. A to bohužel ani těm, kteří naslouchat chtějí. 
Zdražování energií, inflace, ceny základních potravin, obrovské problémy vládní STAN. Tohle vše jsou věci, které je třeba vysvětlovat a komunikovat. Pokud se tak neděje, je největším tahákem svetr paní Pekarové. A to asi z nás každý uzná, jakkoli mohou být její slova vytržená z kontextu, volič slyšet nechce a logicky ho to musí dráždit. Zvláště v dnešní době, kdy se lidé a firmy, ocitají ve finanční tísni a blízká budoucnost vypadá ještě hůře. 
Jenže tady jsem se dost zmýlil. Až mě z toho mrazu, který přišel z Kremlu naskočila husí kůže. To, že se tam najdou tací, kteří sice budou volit správná slova, ale de facto budou hovořit takto prorusky, mě překvapilo. A kdyby jen to. 
Z řečníka, kterého jsem měl "tu čest" slyšet, nenávist vůči nynější vládě, přímo tryskala. Nikoli kritika. Ale opravdová nenávist. Na začátku jeho projevu jsem si vzpomněl na Adolfa Hitlera. Afektivní, úderné, hlasité a veskrze nepříjemné. 
A ani to nebylo vše. 
Následně pokračoval tak, že jsem v něm slyšel pro změnu Klementa Gottwalda. Vyvlastňování některých firem, soudy s těmi, kteří tyto firmy prodali zahraničním investorům. 
Bohužel. Nemám talent psát. Nedokáži přesně popsat co cítím a vím, že se k tomuto tématu najdou mnohem lepší slova. 
Já se však vyjádřit potřeboval. Možná jsem jen chtěl ukázat, že za svůj názor se nestydím. Snad dokonce až tak, že takových projevů nenávisti se nebojím. Ale jedno vím jistě. Takhle naši malou ČR opravdu nechci. 
Nezlobte se, ale já na téhle demonstraci to zlo a nenávist cítil. 
A to je opravdu jiná káva než ta, která pocházela od Milionu Chvilek. A že tam byla atmosféra také dost hustá. 
Mějte krásný víkend přátelé.

Autor: Petr Kleinwächter | sobota 3.9.2022 19:53 | karma článku: 23,34 | přečteno: 903x
  • Další články autora

Petr Kleinwächter

Těžký život voliče SPD

Fanoušci Tomia spílají svému idolu, že řádně nepodpořil jediného možného kandidáta, Andreje Babiše. Co mají dělat?

30.1.2023 v 10:35 | Karma: 23,98 | Přečteno: 575x | Diskuse| Osobní

Petr Kleinwächter

Když někoho nazveš kašparem, máš ban

když ve svém příspěvku napíšeš fuck of cosi, je vše v pořádku. Nějak mi ten nepoměr ve výrazivu nesedí.

9.11.2022 v 9:29 | Karma: 11,17 | Přečteno: 208x | Diskuse| Hyde park

Petr Kleinwächter

Demokracie SPD mě baví

Nijak bych nikomu nevyčítal jeho osobní volební preference. Je mi nakonec i jedno, zda někdo zvolí toho či onoho s tím, že mám důvěru v inteligenci voliče, který nakonec většinově nedá hlas lháři, či populistům.

17.9.2022 v 10:56 | Karma: 21,07 | Přečteno: 535x | Diskuse| Politika

Petr Kleinwächter

Kyjev povolává Hellboye

Západ už neví jak by hrdinnou ruSSkou mírovou operaci zastavil a tím znemožnil oslavy "dne vítězství" na Rudém náměstí. Ocelový Z muž je však hrdina.

5.5.2022 v 9:53 | Karma: 15,80 | Přečteno: 490x | Diskuse| Společnost

Petr Kleinwächter

Diktátor a jeho pohůnci

„Největší chyba, kterou v životě můžete udělat, je mít pořád strach, že nějakou uděláte.“ A tak nějak na mě působí sankce našich spojenců.

23.2.2022 v 7:54 | Karma: 15,31 | Přečteno: 353x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik