Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Testování koalic

Výsledky krajských voleb mě docela těší, ale na volby senátní pohlížím skrz prsty. Drtivé vítězství Němcové mě děsí.

Změnil jsem názor a nejspíše to nebude proto, že by se změnil můj náhled na svět. Až příliš často jsem kritizoval členy Pirátské strany, kterým jsem od založení věřil, ale po jejich vstupu do parlamentu jsem byl často zklamán, vyjádřeními jejich osobností. Musím konstatovat, že tak jako všichni, tak i Piráti dospívají a ač si drží své cíle, nejsou již takovým cílem posměšků, jakých se jim občas dostávalo. Ano, ta strana dospívá a je to vidět a cítit. Nejsou slyšet, někdy až hloupá a naivní vyjádření a před novináři se ukazují ti, jež mají co říci.
Vůbec mi nevadí, že již není vidět například Vojtěch Pikal (a nemyslím to ve zlém), ale zato jsou vidět členové Richterová, Ferjenčík či šéf Bartoš. Často se v médiích vyjadřuje i Michálek, ale i ten, ač bývá stále dosti ostrý, již nepůsobí tím nafoukaným a především arogantním dojmem, kterým působil.
Jejich úspěch na Krajské úrovni je neoddiskutovatelný. A to především proto, že na rozdíl od ODS si Piráti nehrají na žádné velké koalice. Tím jsou pro mě uvěřitelní a o to víc úspěch respektuji. Tu cestu, jít za svým cílem, ale zároveň si jí vybojovat samostatně.
Jistě, jiná otázka nyní bude, jak se Piráti postaví k utváření koalic v jednotlivých krajích. Budou silným hráčem. Řekl bych i často tím rozhodujícím. Ale zároveň budou mít před sebou velmi těžkou cestu. Zejména proti starým "šíbrům" proti kterým se vymezují. Vlastně i proti těm, kteří si v krajích hledají jen další korýtko. Často k sezení v parlamentu, či senátu. A tohle kumulování funkcí se mi nelíbí.
Nesnáším, pokud někdo tvrdí, že zvládne vše. Ne. To nejde. A v krajích, které jsou každému z nás blízké očekáváme, že za nás zvolení zastupitelé pojedou na 100%. Ve prospěch občanů kraje.
A proto tento článek a nadpis. Sledoval jsem sobotní ČT 24 a zaujalo mě, jak často političtí komentátoři snižovaly tyto volby. Často jsem slyšel názor, že ODS testuje v krajích jednotlivé koalice. Mám to chápat tak, že se tu testuje s TOP 09, tam se STAN, jinde s KDU a o kus dál s někým jiným? Opravdu testuje?  Já ovšem nečekám testování nějakých koalic, směrem k parlamentním volbám. Já čekám na krajích výsledky.
A zejména sleduji ten můj, milovaný. Který je dost rozbitý a má pošramocenou pověst. Ten na testování nemá čas. A obzvlášť v téhle divné době.
Na závěr snad jen napíši, že mě velmi pobavila podrážděná reakce Z.Stanjury pro ČT 24, kdy mu redaktorka předhodila, že se ODS stává druhou opoziční stranou. To byl moment k nezaplacení.
Mějte příjemný den.
p.s. Vím že neumím psát. :-)
 

Autor: Petr Kleinwächter | neděle 4.10.2020 21:06 | karma článku: 21,12 | přečteno: 574x
  • Další články autora

Petr Kleinwächter

Těžký život voliče SPD

Fanoušci Tomia spílají svému idolu, že řádně nepodpořil jediného možného kandidáta, Andreje Babiše. Co mají dělat?

30.1.2023 v 10:35 | Karma: 23,98 | Přečteno: 575x | Diskuse| Osobní

Petr Kleinwächter

Když někoho nazveš kašparem, máš ban

když ve svém příspěvku napíšeš fuck of cosi, je vše v pořádku. Nějak mi ten nepoměr ve výrazivu nesedí.

9.11.2022 v 9:29 | Karma: 11,17 | Přečteno: 208x | Diskuse| Hyde park

Petr Kleinwächter

Demokracie SPD mě baví

Nijak bych nikomu nevyčítal jeho osobní volební preference. Je mi nakonec i jedno, zda někdo zvolí toho či onoho s tím, že mám důvěru v inteligenci voliče, který nakonec většinově nedá hlas lháři, či populistům.

17.9.2022 v 10:56 | Karma: 21,07 | Přečteno: 535x | Diskuse| Politika

Petr Kleinwächter

Všeho moc škodí

Když jsem zhruba před rokem kritizoval demonstrace Milionu chvilek pro demokracii tak mě nenapadlo, že se může sejít něco horšího. Hesla jako "Babiše do koše" vystřídala nenávist.

3.9.2022 v 19:53 | Karma: 23,34 | Přečteno: 903x | Diskuse| Ostatní

Petr Kleinwächter

Kyjev povolává Hellboye

Západ už neví jak by hrdinnou ruSSkou mírovou operaci zastavil a tím znemožnil oslavy "dne vítězství" na Rudém náměstí. Ocelový Z muž je však hrdina.

5.5.2022 v 9:53 | Karma: 15,80 | Přečteno: 490x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:03

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno 

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů černého...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:44

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  12:41

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 883x
Jen se chci občas nesouvisle vyjádřit a popustit veřejně uzdu svým názorům. Často nekorektní, ale ne nutně neslušný.

Seznam rubrik